poniedziałek, 27 lutego 2012

TVNSensacja24.pl! Guru ateizmu zdradził wyznawców!

Dobrze mieć na fejsie kilku przyjaciół wierzących w trójjednego stwórcę wszystkiego. Byłaby mnie ominęła rewelacja portalu tvn24.pl o haniebnej zdradzie ateistycznego kościoła, której dopuścił się jego (kościoła) Guru, Richard Dawkins, gdyby nie tryumfalny link jednego z nich.

Jak Dawkins zdradził? Wyznając brak pewności (nasz Guru? niebywałe!) co do kwestii istnienia/nieistnienia Boga. Autor "Boga urojonego" nie wie, czy Boga nie ma, co portal, jakże słusznie, podkreśla już w tytule informacji (?). Przyznał to "nieoczekiwanie" (przez kogo?) podczas którejś z niezliczonych debat.

Religijni nie-czytelnicy Dawkinsa wzmagają teraz modlitwy za to, by mu się skala nieprawdopodobieństwa przesuwała ruchem jednostajnie przyspieszonym na bożą chwałę, a wydawcy informacji bezceremonialnie (jak to profani) zliczają kliknięcia. A ja odnotowuję "sensację" nie po to, by się nurzać w bezdennych odmętach ignorancji "dziennikarzy" i łykających podobne "njusy" czytelnikach, lecz by wskazać na wybitny przykład dez-info-padaki rozsiewanej przez tzw. "profesjonalne media".

Gdy ktoś mnie będzie kiedyś pytał o zdanie na temat tvn24.pl, którego dotąd (jako nie-czytelnik portalu) nie miałem, to właśnie je sobie wyrobiłem.  Z pozdrowieniami dla redakcji!


1 komentarz:

sophiya pisze...

Zaraz, zaraz. Coś tu się poplątało. Guru ateizmu to był Stephen Hawking. Jego partnerem w dyskusji był Richard Dawkins, katolik. Obydwaj przyznali że nie ma pewności co do istnienia lub nie istnienia boskiej siły:)